måndag 12 mars 2012

Leilas ny öppnade butik

Har varit inne och kollat in hennes nya butik nu och det finns mycket mycket jag vill ha må ni tro. Får skriva ner en stor önskelista och önska mig lite ;-) För det var inte särskilt billigt men vilket kök man skulle få vore ju rena drömhemmet att fylla köket med hennes sockersöta produkter.

Jag vill ha:
Roberts Radio - Grön
Roberts Radio - Grön 1 990 kr
Turkost litermått

Turkost litermått 249 kr
Lavendelblå emaljkastrull

Lavendelblå emaljkastrull 195 kr
Lavendelblå ugnsform

Lavendelblå ugnsform 399 kr
Rosa emaljkastrull

Rosa emaljkastrull 249 kr
Turkos bunke/kanna

Turkos bunke/kanna 229 kr
Stor skål - Rosa

Stor skål - Rosa 369 kr

Lavendelblå emaljbunke

Lavendelblå emaljbunke 339 kr

Slickepott Vanilj


Slickepott Vanilj 98 kr
Rosa ugnsform

Rosa ugnsform 339 kr


Papperssugrör - Rosa


Papperssugrör - BabyblåPapperssugrör - Turkos
Papperssugrör - Röda

Papperssugrör - Pistage



Papperssugrör 39 kr
2-pack servetter

2-pack servetter 139 kr

Blir inte billigt det här "pust" men var ju så mycket man ville ha och jag hade svårt att välja så jag delande med mig av en massa söt jag vill ha.

1 kommentar:

Remsan sa...

Visst finns det mycket fint där man vill ha... :-)

Skriv ut