torsdag 12 juli 2012

Paellapanna

Paellapanna känns som lite lyx men det hade varit coolt att göra denna goda spanska rätten i och vi ska inte tala om att va märkvärdig eller så men det skulle ju va coolt att servera en god paella i pannan. Det var en sådan här Ernst använde i sitt  förra program sommar med Ernst tror jag för annars är den väldigt lik den i alla fall. Han gjorde lyxpytt i den minns ni det? Jag har spanat runt på nätet nu som en tok efter denna och hittade den till slut hos matlagningute.

Föresten jag kom precis på det är ju sommar med Ernst idag, Jippiiii tjoooo jihaaaa. Har jag glömt poppade upp som en blixt från klar himmel i huvudet nu :-) Får man ju bara inte missa.

Bild kommer från recept.nu

Paellapanna om ni vill ha en sådan så hittade jag den hos matlagningute.

Inga kommentarer:

Skriv ut