onsdag 10 april 2013

Alla sorters kakor

Älskar kakor kanske borde ta och baka lite en dag från boken alla sorters kakor som jag hämtade ut för några dagar sedan.
Boken heter alla sorters kakor skriven av Kristina Eriksson utgiven av semic.

Denna bok blir man verkligen glad utav det ryms många härliga recept bl.a. klassiker men i en nytappning och alltid roligt att få lite nytänkande när det gäller min bakning. I denna finner du bl.a. Chokladbeskvier som är en av mina favoriter.

Bilderna är makalöst fina verkligen en syn för ögat som får vilken annan bakbok att rynka på näsan vill jag lova. Jag kan bara bläddra i denna bakbok utan att titta åt recepten för man blir verkligen tagen av hur bra fotade och inbjudande dom är.
Bästa boken med fina bilder som jag på länge haft i mina ägor.

I början av boken finns det också lite baktips för den som kan behöva det.

Så gillar du bra recept men också fina bilder är detta boken för dig.

Betyg:
Blir en fullpoängare 5/5 möjliga.

Boken kan du köpa hos bl.a. adlibris för 117 kr.








Inga kommentarer:

Skriv ut